
تست تسلط مغزی ندهرمن
پاسخگوی گرامی؛ هر یک از عبارات زیر را به دقت بخوانید و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید:
لطفا برای مشاهده نتیجه تست، اطلاعات زیر را بصورت صحیح وارد نمایید:
مشاهده نتیجه
پرسش 1: جمعآوری دادهها و اطلاعات
پرسش 2: سازماندهی منطقی اطلاعات در یک چارچوب، نه تا آخرین جزئیات
پرسش 3: پیروی از دستورالعملها به جای تلاش برای انجام کار به روشی متفاوت
پرسش 4: انجام مسائل تکراری و تکالیف مشروح
پرسش 5: گوش دادن و به اشتراکگذاری ایدهها
پرسش 6: برانگیختن خود با پرسیدن دلیل و به دنبال معنای مشخص بودن
پرسش 7: به دنبال تصویر کلی و جامع یک موضوع جدید هستید، نه جزئیات آن
پرسش 8: پیشقدم شدن و به طور فعال درگیر کار شدن
پرسش 9: گوش دادن به سخنرانیهای اطلاعاتی
پرسش 10: مطالعه کتب درسی
صفحه بعد >
< صفحه قبل
پرسش 11: آزمون تئوریها و روشها برای یافتن اشکالات آنها
پرسش 12: انجام کارهای آزمایشگاهی به صورت قدم به قدم
پرسش 13: تجربه از طریق حس، لمس، بوییدن و چشیدن
پرسش 14: استفاده از فرصتهای مطالعه گروهی و بحثهای گروهی
پرسش 15: شبیهسازی انجام میدهید و سوالهای «اگر آن گاه» میپرسید
پرسش 16: استفاده از وسایل بصری در سخنرانیهایتان
پرسش 17: مطالعه مسائل و راهحلهای نمونه
پرسش 18: تفکر همراه با تولید ایده
پرسش 19: نگارش گزارش به صورت توالی درباره نتایج آزمایشها
پرسش 20: استفاده از یادگیری و آموزش برنامهریزیشده
صفحه بعد >
< صفحه قبل
پرسش 21: نگهداری دفتر یادداشت روزانه برای ثبت احساسات و ارزشهای معنوی، نه جزئیات
پرسش 22: بازی در تئاتر (حرکات نمایشی انجام دادن) - نمایش با حرکت بدنی مهم است، نه تخیل
پرسش 23: حل مسائلی که پاسخهای ممکن زیادی دارند
پرسش 24: ارج نهادن به زیبایی خود مسئله (و راهحل آن)
پرسش 25: انجام تحقیقات کتابخانهای
پرسش 26: انجام تحقیق با استفاده از روش علمی
پرسش 27: یافتن کاربردهای عملی دانش فراگرفتهشده - تئوری کافی نیست
پرسش 28: طراحی پروژهها، زمانبندی کردن و سپس اجرای آنها مطابق با برنامه
پرسش 29: سفرهای علمی انسانگرایانه
پرسش 30: سفر به فرهنگهای دیگر برای ملاقات مردم و میزبانی از دانشجویان خارجی
صفحه بعد >
< صفحه قبل
پرسش 31: رهبری جلسات یورش فکری - ایدههای عجیب و غریب، نه خود تیم، حائز اهمیت است
پرسش 32: آزمایش کردن و بازی با ایدهها
پرسش 33: فرضیهسازی و سپس آزمون فرضیهها برای بررسی صحت آنها
پرسش 34: قضاوت در مورد ایدهها بر اساس واقعیات، معیارها و استدلال منطقی
پرسش 35: گوش دادن به سخنرانیهای مشروح (با جزئیات)
پرسش 36: برنامهریزی مدیریت زمان - برنامه اهمیت دارد، نه افراد
پرسش 37: مطالعه با موسیقی کلاسیک
پرسش 38: استفاده از مطالعات موردی فردمحور (انسانگرا)
پرسش 39: بررسی امکانات پنهان
پرسش 40: اندیشیدن درباره گرایشها
صفحه بعد >
< صفحه قبل
پرسش 41: انجام مطالعات موردی فنی
پرسش 42: انجام مطالعات موردی مالی
پرسش 43: یادداشتبرداری مشروح
پرسش 44: تهیه بودجهبندی مشروح
پرسش 45: احترام به حقوق و نظرات دیگران - افراد مهم هستند، نه اشیاء
پرسش 46: یادگیری از راه تدریس به دیگران
پرسش 47: اندیشیدن درباره آینده
پرسش 48: تکیه بر بصیرت (شهود)، نه واقعیات یا منطق
پرسش 49: سروکار داشتن با سختافزار و اشیاء بیشتر از افراد
پرسش 50: سروکار داشتن با واقعیات و زمان حال بیشتر از امکانات آینده
صفحه بعد >
< صفحه قبل
پرسش 51: تمرین مهارتهای جدید با تکرار فراوان
پرسش 52: سفر علمی به منظور یادگیری درباره سازمانها و شیوهها
پرسش 53: یادگیری از طریق لمس کردن، احساس کردن یا استفاده از ابزار، شیء یا دستگاه
پرسش 54: مطالعه مقدمه یک کتاب برای یافتن سرنخهایی از منظور نویسنده
پرسش 55: ترکیب ایدهها و اطلاعات برای یافتن چیز جدیدی
پرسش 56: استفاده از بحثهای موردی آیندهگرا
پرسش 57: سفر به فرهنگهای دیگر برای مطالعه موضوعات فنی
پرسش 58: نگارش جزوه «چگونه انجام دادن کار» درباره یک پروژه
پرسش 59: ترجیح ارتباط بصری به سمعی برای به کارگیری پیامهای غیرکلامی
پرسش 60: فقط برای سرگرمی، از روش متفاوتی برای انجام کاری استفاده میکنید
اتمام آزمون